Hur du fördriver en söndagseftermiddag

maj 31, 2015

Den här söndagen har varit grå. Och lite regnig. Men för att ändå känna att jag gjort något roligt så åkte jag till Genesmon och plockade några kontroller. Inget kan få tiden att gå som orientering i naturskön miljö! Och när jag väl kommit ut så kan inte ens regnet stoppa mig.

Idag var det bra att ha kängor istället för löparskorna. Blött och geggigt på vissa sträckor.
En sån här aktivitet kan få dig att besöka platser som du aldrig skulle sett annars. Idag gick jag igenom en boplats och ett gravfält från 100-600 f-kr. 
Stigarna är helt fantastiska - och många - här runt Övik. Det är så kul!
Har du någon liknande aktivitet att syssla med där du bor? Tipsa oss gärna i kommentarsfältet så hoppas vi att andra kan hitta inspiration!

Du Kanske Också Gillar

0 kommentarer