Ett jobb för vandringsentusiasten

mars 28, 2016

Sen i oktober sitter jag och jobbar 75% på ett kontor. I och för sig på ett av Sveriges mest omtalade hotell, men just att sitta framför datorn är ju egentligen kanske inte det jag brinner för. Ett jobb som detta (Ledförvaltare för Skåneleden) hade jag dock inte tvekat att söka om det inte var för att det ligger i andra änden av Sverige. Men om du är redo för ett utvecklande jobb där du får jobba med att kvalitetsäkra Skåneleden så tycker jag att du ska söka det här jobbet direkt! Det hade jag gjort.

"Naturvistelsens betydelse för hälsa och välbefinnande och naturturismens potential för landsbygdsutveckling är frågor som får allt större uppmärksamhet. Nya friluftstrender och nya målgrupper ställer nya krav på dagens friluftsarenor och öppnar upp för utvecklande utmaningar och möjligheter i denna yrkesroll."

Du Kanske Också Gillar

0 kommentarer